PC Leden ondersteunt u met een eigen helpdesk. Support kunnen krijgen is erg belangrijk. PC Leden geeft u de mogelijkheid om een helpdesk contract af te sluiten. Met een helpdesk contract kunnen wij u alle ondersteuning geven die u nodig heeft om de administratie van uw vereniging probleemloos te laten verlopen.

Met een helpdeskcontract krijgt u:
– Toegang tot een Mijn PC Leden
– Telefonische support
– Ondersteuning via de mail
– Gratis updates (op huidige versie)
– Korting bij aanschaf nieuwe versie

MIJN PC LEDEN
Een gebruiker met een helpdeskcontract heeft toegang tot een afgeschermd gedeelte van de website waarin additionele informatie te vinden is. U krijgt hiervoor een inlognaam en een wachtwoord welke u toegang geven tot dit onderdeel van de website.
Deze informatie is 24 uur 7 dagen in de week beschikbaar. U kunt hier naast de antwoorden op aanvullende vragen ook updates downloaden, documenten (bijvoorbeeld handleidingen) en werkinstructies raadplegen.

TELEFONISCHE SUPPORT is ook aan te vragen buiten de vaste inbel uren, onder andere op dinsdagavond.
Veel verenigingen steunen op vrijwilligers die naast hun baan vaak in de weekenden en avonduren zich inzetten voor de verenigingen. PC Leden helpdesk biedt nu ook de mogelijkheid om telefonische ondersteuning aan te vragen buiten de vaste momenten in de week om.