Navigation:  Leren werken met PC Leden > Nota's aanmaken, incasso, acceptgiro's en kaskwitanties > Incassobestand aanmaken >

Stap 4: Gegevens incassobestand

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Geef aan:

 

1.De Omschrijving voor een vervolg incasso (mee te geven aan het bestand). De notaomschrijving en het lidnummer worden automatisch toegevoegd.
2.De Verwerkingsdatum voor de vervolgincasso. Bij een doorlopende incasso stuurt u uiterlijk 2 werkdagen voor de incassodatum de incasso-opdracht naar uw bank PC Leden plaatst hier automatisch de systeemdatum plus een week, maar u kunt deze wijzigen.
3.De Omschrijving voor een eerste doorlopende of een eenmalige incasso (mee te geven aan het bestand). De notaomschrijving en het lidnummer worden automatisch toegevoegd.
4.De Verwerkingsdatum voor de eerste doorlopende of een eenmalige incasso. Bij een eerste doorlopende of een eenmalige doorlopende incasso stuurt u uiterlijk 5 werkdagen voor de incassodatum de incasso-opdracht naar uw bank PC Leden plaatst hier automatisch de systeemdatum  plus 10 dagen, maar u kunt deze wijzigen.

 

Bij Opties kunt u aanvinken of er een verwerkingslijst moet worden afgedrukt (wordt aangeraden).

Als u op OK klikt, wordt voor alle leden met een openstaande nota en Incasso als betaalwijze een opdracht aangemaakt.